Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958
Nieuw project in de maak: BURP - Pagina 3
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergeven resultaten 21 tot 25 van 25

Onderwerp: Nieuw project in de maak: BURP

Intergalactic member Krikke's Avatar
    Leeftijd
    40
    Rep Kracht
    39

Standaard

Ge beseft even goed als ik dat zoiets nooit deftig kan werken he.
    Der zijn nu al ellelange discussies over credits op de diverse fora.

O wee als er dan nog eens geld gaat aan vasthangen, dan schreeuwt iedereen moord en brand als er ne keer teveel of te weinig credits geteld worden. Nee nee, mij ni gezien, als ik geld nodig heb zal ik daar wel aangeraken zoals iedereen, keihard fakken en travakken

Ik doe ni mee met commerciele acties, ik zit hier voor de fun en een heel klein (*kuch*) beetje voor de credits.

Super Moderator tutta55's Avatar
    Leeftijd
    58
    Rep Kracht
    58

Standaard

Van de burp site geplukt:
    During the last couple of weeks there have been a true invasion of users...
    ... trying to run a test with more than 400 simultaneous users without the mirroring software would most certainly kill our network link for days.
    Da's den eerste keer dat ik een project zie klagen over teveel gebruikers :P Nu ja, behalve lhc dan, maar die zijn dan ook druk bezig met zoeken hoe je 1+1 kan optellen tot 100 cijfers na de komma :lol:

Leeftijd
    58
    Rep Kracht
    58

Standaard

Ik heb een ganse dag proberen burpen, maar zonder succes. Download timeouts, md5 checksum errors, master file fetch mislukt. Noem maar op. Ik denk dat deze burp alpha test run niet echt een succes te noemen was :lol: Iemand erin geslaagd een wuutje af te burpen?

Leeftijd
    58
    Rep Kracht
    58

Standaard

Ik ben er gisteren in geslaagd 9 heel kleine burpjes te laten. Flinke jongen :lol: Dat heeft mij zowaar 0.01 credit opgeleverd. Woooow. Ook Straal heeft geburpt zie ik. Maar nog 0.00 credit. Kom jij trouwens langs op dit forum, Straal? Toch een stevige cruncher.

Leeftijd
    58
    Rep Kracht
    58

Standaard

Hier in dat project zit er ook weer wat leven. Gisteren en vandaag heb ik mijn eerste echte wuutjes gekraakt. En kraken deed het :o

Om zo'n wu te kraken verbruikt de burp client effekes 200MB geheugen. En door een fout was de client dubbel opgestart = 400MB geheugen. En dat op een machineke met 256MB RAM :shock: Ge kunt u voorstellen hoe rap dat vooruitging. Ik heb 1 client gekilled, en ben dan stillekes in een hoekske gaan zitten tot alles voorbij was om mijn machientje zeker niet te storen. En 't is gelukt. 7 volle credits verdiend voor boinc.be.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Berichting Regels