+ Reply to Thread
Page 15 of 15 FirstFirst ... 512131415
Results 141 to 148 of 148

Thread: Moving Up

Super Moderator Giorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to behold Giorgio's Avatar

Quote Originally Posted by Steven Ophalvens
    In ieder geval, om ook in het thema 'moving up' te blijven, ik heb met de laatste update eindelijk Giorgio voorbijgestoken :lol: (al heeft het langer geduurd dan ik had verwacht)
    Steven,

wat is er gebeurt? Je hebt me met een ongelofelijke snelheid ingehaald, bent over me gesprongen en dan precies blijven hangen. Ik heb net vastgesteld dat ik zonder het te beseffen u terug voorbij ben gegaan...

Giorgio
    | Against Multi-picture Signatures |

Senior Member Steven Ophalvens is on a distinguished road Steven Ophalvens's Avatar

Voor een bepaald project moest ik een bepaalde computer 24/7 aan laten staan, en op mijn laptop kon ik toen ook gemakkelijk Dimes draaien. Nu ben ik aan een ander project aan het werken (Java web based), waarbij ik die andere computer niet echt nodig heb (moet dus geen stroom verbruiken ondertussen). Maar die java vraagt een pak meer geheugen, en dimes heeft voor zover ik heb gezien, een serieuze memory-leak (of zijn gc werkt niet goed). Als ik dimes opstart, neemt die +/- 60 MB geheugen totaal (30 mem. + 30 VM). Na een nachtje kan dat met gemak > 120 MB zijn. Iets te veel, mijn laptop heeft voorlopig maar 512MB, cpdn pakt al 50MB (+50MB VM), en al wat ik nodig heb voor dat project vraagt wel veel ram (Java hé :?).

Maar ik ben wat aan het uitkijken om een latje van 1 GB te kopen voor mijn laptop (heb ik toch 1280 MB, iets beter dan mijn huidige 512, en voldoende om terug te dimeseren :lol

Tijger : dienen boinc kost te veel electriek, wacht zie, effe een tandje bijsteken ...

Super Moderator tutta55 is a splendid one to beholdtutta55 is a splendid one to beholdtutta55 is a splendid one to beholdtutta55 is a splendid one to beholdtutta55 is a splendid one to beholdtutta55 is a splendid one to beholdtutta55 is a splendid one to behold tutta55's Avatar

Allez mennekes, niet plooien he. We gaan ons toch niet laten voorbijsteken door al die groentjes. Ik heb efkes een paar tandjes bijgestoken, maar ik weet niet hoelang ze zullen meebijten :mrgreen:

Senior Member dusti will become famous soon enough dusti's Avatar

ja man, een paar tandjes?
    'k heb het al willen merken, da voorbijsteken zit er ook niet direct in

Ik hoop voor u da ze lang meegaan en da ge op projekt rank n° 1 komt.

| AGAINST LITTLE SIGNATURES |

wooow Tuta,
    bijna je 1000000 measurements

Super Moderator Giorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to behold Giorgio's Avatar

En ondertussen zit hij er al meer dan 6000 measurements over!

Tutta55 gefeliciteerd met het halen van de 1000000 measurements!

Giorgio
    | Against Multi-picture Signatures |

Super Moderator tutta55 is a splendid one to beholdtutta55 is a splendid one to beholdtutta55 is a splendid one to beholdtutta55 is a splendid one to beholdtutta55 is a splendid one to beholdtutta55 is a splendid one to beholdtutta55 is a splendid one to behold tutta55's Avatar

Bedankt voor de complimenten

Ik wou toch minstens een dag in de top 10 staan met mijn 1M. Voordat sir cadcam mij voorbijzoeft met zijn 53 agents :shock:. Dat moet zowat een full time job zijn om die allemaal aan de praat te houden :lol:.

Quote Originally Posted by tutta55
    Bedankt voor de complimenten
    graag gedaan, gedeelde vreugde is dubbele vreugde zeggen ze toch altijd

Quote Originally Posted by tutta55
    Dat moet zowat een full time job zijn om die allemaal aan de praat te houden :lol:.
    dien gast heeft misschien dimes in zijne taakplanner gestoken. :P :lol: :P
    En gezien ge toch geen 2 agents op een machien kan draaien kan het ook geen kwaad om ieder uur diene dimes op te starten. dan ben je tenminste zeker dat ze blijven draaien. Het doel heiligt de middelen

+ Reply to Thread
Page 15 of 15 FirstFirst ... 512131415

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)