+ Reply to Thread
Page 12 of 15 FirstFirst ... 29101112131415 LastLast
Results 111 to 120 of 148

Thread: Moving Up

Super Moderator tutta55 is a splendid one to beholdtutta55 is a splendid one to beholdtutta55 is a splendid one to beholdtutta55 is a splendid one to beholdtutta55 is a splendid one to beholdtutta55 is a splendid one to beholdtutta55 is a splendid one to behold tutta55's Avatar

Spacejuice, ik vind dit een goed artikeltje om iets te weten over wat Dimes doet: http://www.netdimes.org/scienceMay05.pdf

Er zijn geen echte WU. Je krijgt werk door, zijnde een lijst IP adressen om te tracen en pingen. De resultaten stuurt je client op geregelde tijdstippen terug. Telkens wordt dan je score aangepast.

Om je resultaten zo rap mogelijk vooruit te laten gaan kun je misschien eens kijken onder 'Tips and Tricks voor Dimes 0.3.9.7'

Senior Member Spacejuice will become famous soon enough Spacejuice's Avatar

Quote Originally Posted by Giorgio
    Spacejuice,

blij je erbij te hebben. Zoals reeds gezegd door anderen is het geen probleem om meerdere PCs op dezelfde lijn te hangen. Let wel op uw upload-trafiek. Bij mij hangt er 1 PC op Telenet en ik heb per dag zo'n 25 a 30 MB meer upload trafiek dan voor dat ik aan Dimes begon. Dus uw quota een beetje in het oog houden...

Giorgio
    hmm, ik heb ook telenet,... ik zal het dus best wat in het oog houden...

Everything I like is either immoral, illegal or makes me grow fat

Senior Member dusti will become famous soon enough dusti's Avatar

Quote Originally Posted by Spacejuice
    Spacejuice,

blij je erbij te hebben. Zoals reeds gezegd door anderen is het geen probleem om meerdere PCs op dezelfde lijn te hangen. Let wel op uw upload-trafiek. Bij mij hangt er 1 PC op Telenet en ik heb per dag zo'n 25 a 30 MB meer upload trafiek dan voor dat ik aan Dimes begon. Dus uw quota een beetje in het oog houden...

Giorgio
    hmm, ik heb ook telenet,... ik zal het dus best wat in het oog houden...
    wat ik dan weer merk is dat sinds ik hier meerdere clients heb, mijne upload niet evenredig stijgt. Toen ik mijn eerste client had merkte ik meerupload van 25 a 30 mb per dag.
    Nu, met 3 (soms 4) clients heb ik nog altijd maar 60-80mb upload per dag (totaal dan) tov 20-40mb per dag (totaal)
    Gezien ik niet de enigste gebruiker van mijn telenet ben (ik deel mijn netwerk met buren) kan ik ook moeilijk aangeven wat mijn het effectief zou zijn als ik niet surf of download

| AGAINST LITTLE SIGNATURES |

boeha,
    nog 2000 measurements en dan crunsh ik Georgio eronder...

Ik ben dit we wel op stap, met geen enkele connectiemogelijkheid...
    Hopelijk blijven m'n dimes allemaal draaien

Super Moderator Giorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to behold Giorgio's Avatar

Dusti, ondertussen sta je al meer dan 15000 measurements voor ... :cry: Hard gewerkt (allee uw PC's dan he)!

Voor diegenen die het nog niet gezien hebben: we staan momenteel met maar liefst 8 Boinc.be leden in de Dimes top 100. Wetende dat er 21 Belgen aan Dimes deelnemen is dat dus meer dan 33 percent van alle deelnemende Belgen. Voor ons team van 15 man zit er dus net meer dan de helft in de top 100.

Da's niet slecht he

Giorgio
    | Against Multi-picture Signatures |

Hah,

Net Thuis, ik ben in mijn pa zijn nieuw huis && tuin wat gaan helpen (mijn ouders zijn net gescheiden - dat op hun leeftijd)
    Fein, leuk te zien dat het vooruit ging dit weekend.
    'k heb ook gemerkt dat ik nog een plaatsje moet stijgen om in de project top 50 te komen...
    Boeha! (scent of a women)

Super Moderator Giorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to behold Giorgio's Avatar

Quote Originally Posted by dusti
    'k heb ook gemerkt dat ik nog een plaatsje moet stijgen om in de project top 50 te komen...
    K'zal wat in uw rug duwen dan gaat het nog beter vooruit

Giorgio

K'zal wat in uw rug duwen dan gaat het nog beter vooruit

Giorgio
    thx,
    nog zo'n 5000 measurements en ik passeer hem/haar (liana)
    Ik zal mijne dual xeon vanacht nog wa laten (t)racen
    ik kom er wel, heh
    En, euh, steven is precies ook zijn kuiten aan't spannen...

Inderdaad, nog een dag of 2-3 en die is me ook voorbij. Maar geen probleem zulle, zolang het Boinc.be teamleden zijn die mij voorbij gaan heb ik daar geen problemen mee.

Giorgio

Senior Member Steven Ophalvens is on a distinguished road Steven Ophalvens's Avatar

Inderdaad, nog een dag of 2-3 en die is me ook voorbij. Maar geen probleem zulle, zolang het Boinc.be teamleden zijn die mij voorbij gaan heb ik daar geen problemen mee.

Giorgio
    Ik doe mijn best, en ik ben duidelijk niet alleen!

Met het groeiende aantal leden van boinc.be en met het groeiende aantal leden van boinc.be in de top 100 en zelfs top 50 (proficiat trouwens Dusti ) , gaat het inderdaad goed vooruit

Wel spijtig van de problemen met die statssite van de concurrentie ... hmm, zouden ze ons zo vrezen dat ze zo'n drastische maatregelen nemen

Tijger : dienen boinc kost te veel electriek, wacht zie, effe een tandje bijsteken ...

+ Reply to Thread

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)