+ Reply to Thread
Page 1 of 15 123411 ... LastLast
Results 1 to 10 of 148

Thread: Moving Up

Gert
    Guest

Default Moving Up

nog e dagske (of 2) en we hebben die van RX3 te pakken!!!

e paar daagskes later zullen we wel op 6 (of misschien al op 5 staan)

op dit ogenblik hangen we iedere dag op de 3e-4e plaats. Senergy en Free-DC hebben wa volk meer dan ons en zullen moeilijk in te halen zijn (of wel moet er dringend versterking komen).
    Dus voorlopig op naar plaats 5 !!!!!!!

Senior Member Steven Ophalvens is on a distinguished road Steven Ophalvens's Avatar

Eigenlijk zou het tof zijn als er nog wat meer boinc.be'ers zouden meedoen. Het doet er niet echt toe hoe zwaar je computer is : mijn P3 haalt bij deze evenveel als mijn centrino ... Ik denk zelfs dat mijn vrouw haar PII het nog goed zou doen

Tijger : dienen boinc kost te veel electriek, wacht zie, effe een tandje bijsteken ...

Super Moderator tutta55 is a splendid one to beholdtutta55 is a splendid one to beholdtutta55 is a splendid one to beholdtutta55 is a splendid one to beholdtutta55 is a splendid one to beholdtutta55 is a splendid one to beholdtutta55 is a splendid one to behold tutta55's Avatar

't Gaat plots goed vooruit, he Iedereen heeft nu credits. Voor wie mij wil inhalen: Ik heb 3 pc's die constant Dimeseren. Dus met 4, om het even welke, krijgt ge mij. Doen

Gert
    Guest

We zijn er bijna .... ik denk da we zelfs al deze avond de RX3-kes gaan inhalen. met a bitteke geluk Shavitteam ook ....

Senior Member Steven Ophalvens is on a distinguished road Steven Ophalvens's Avatar

Ik heb 2 computers die staan te dimeseren, maar wel niet full-time, ik crunch/tracert enkel als ik toch moet werken

Met die interval op 15 s maakt dat inderdaad wel een verschil uit
    En als je wilt, kun je ook die panels van de graph, messages & statistics sluiten. Spijtig genoeg levert dat niet meer extra geheugen op. Misschien eens iets om te zeggen op het Dimes forum : als die panels gesloten zijn, moet de view niet worden geupdate terwijl het model gerust mag blijven doorlopen.

Als je enkel je messages zichtbaar laat, krijg je na een tijdje toch regelmatig de melding dat het scherm te cluttered is, en dat het moet worden opgekuisd.
    Ach ja, het is nog bèta hé

Tijger : dienen boinc kost te veel electriek, wacht zie, effe een tandje bijsteken ...

Super Moderator Giorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to behold Giorgio's Avatar

Tot nu toe is het een gematigd succes bij mij. Het aantal measurements gaat wel lekker omhoog maar tot nu toe geen ASsen of AS-links gevonden :cry: Op mijn portable laat ik Dimes lopen over een GPRS-verbinding. Het tracen zelf loopt wel lekker maar contact maken met de server voor het uitwisselen van files lukt niet. Ik moet doen iedere keer alles stoppen en langs een Telenet-verbinding de files laten uitwissselen.

Ik weet echter niet of dat goed werkt want het aantal measurements dat die PC momenteel heeft is minder dan 1/3 tegenover de anderen...

Giorgio
    | Against Multi-picture Signatures |

Die Assen of As-links vinden, heeft eerder wat met geluk te maken dan met wat anders. Maar om de 4 weken of zo resetten ze da spel wat, zodat iedereen opnieuw assen en aslinks kan vinden. Ik heb wel geen idee wat er dan met je totale measurements of as'sen en links gebeurd.

Iemand een ideetje?

Super Moderator Giorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to behold Giorgio's Avatar

Als het vinden van ASen en AS-links veel met geluk te maken heeft dan zal ik mijn conclusies moeten trekken en best ook niet meer met de Lotto meespelen K'heb ondertussen meer dan 15000 measurements en nog steeds niks gevonden ...

Giorgio
    | Against Multi-picture Signatures |

Deze morgen dacht ik : we hebben prijs, de grote pot vandaag (2 stuks) maar daar is het tot nu toe bij gebleven

Gert
    Guest

YES !!!!!

De RX3-kes zijn er aan voor de moeite en binnen e paar uurkes zal shavitteam het ook moeten begeven. Morgenavond zal encorus zn 6e plaats wel afgeven aan ons.
    En dit voornamelijk met dank aan Giorgio en Tutta55 die vandaag respectievelijk op de 5e en 7e plaats staan van de dagrangschikking.

Keep up the good work guys !!!!!

+ Reply to Thread
Page 1 of 15 123411 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)