http://message.boincstats.com
We zijn met 3 om de boinc.be eer hoog te houden! 3 van de 50 toegelaten gebruikers van ons team, da's niet slecht. Zet 'm op sting en Pconfig!![]()
'k Heb wel geen werk voor de moment :cry:
http://message.boincstats.com
We zijn met 3 om de boinc.be eer hoog te houden! 3 van de 50 toegelaten gebruikers van ons team, da's niet slecht. Zet 'm op sting en Pconfig!![]()
'k Heb wel geen werk voor de moment :cry:
sting, ik zie dat we in ons jeugdig enthousiasme allebei een BOINC.BE team aangemaakt hebben. Schakel jij over naar mijn BOINC.BE, of ik naar de jouwe? Wie overschakelt doet er best aan zijn team te hernoemen zodat anderen zich ook niet vergissen (Pconfig, best efkes wachten tot er maar 1 BOINC.BE meer is)
ok is goed, ik was de 28ste user die zich inschreef
Ook wel geen werk![]()
Ik vind 10 wel een mooi rond getal voor een team-idOriginally Posted by tutta55
Als je het niet erg vindt![]()
Ik heb 2 WU's
voorlopige schatting 45 min per WU
Ok sting, ik ben nu lid van jouw BOINC.BE. De mijne heet nu *** obsolete ***
Pconfig, als je wil joinen, er is maar 1 BOINC.BE team meer over.
Ik heb ondertussen 3 WU op het werk. Jammer genoeg moest ik naar huis en kan ik niet meer zien hoe het afloopt.
Go for it mannen. Met 3 op een totaal van 50 moet het lukken een goed resultaat te halen. Hopelijk laten ze binnenkort wat meer volk toe dan kunnen we het team nog wat versterken.
Giorgio
| Against Multi-picture Signatures |
daily quota exceeded
4 WU's op credit pending
1 is nog bezig thuis.
Heb er dan nog 3 staan op In Progress, ik vermoed dat die op het werk bezig zijn.
Na 1 dag staan we op positie 2 als team. Boinc Synergy met hun negen zullen wel onbereikbaar zijn.
1 BOINC Synergy 9 0.00 597.93 International
2 BOINC.BE 3 0.00 205.91 Belgium
3 Lithuania 2 0.00 126.87 Lithuania
4 Austrian Boinc Team 1 0.00 105.79 Austria
5 The Knights Who Say Ni! 1 0.00 79.62 International
The Knights Who Say Ni! is eigenlijk The Lonely Knight Who Says Ni! De sukkelaar is alleen :lol:
nice work guys!
keep it up, make up proud!
Everything I like is either immoral, illegal or makes me grow fat
Hmm, heb ff mijn andere projectjes afgezet tot ik weer aan mijn daily quota kom (10 op mijn HT machien) straks nog even de pc van mijn pa gaan toevoegen en miss die van mijn broer ... (ben nu niet thuis dus)
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)