Vers van de pers: Rosetta@Home. Iets te maken met proteinen
http://boinc.bakerlab.org/rosetta/
Mijn eerste wuutje is gedownload. Nog niet aan 't crunchen :?
BOINC.BE team aangemaakt.
Vers van de pers: Rosetta@Home. Iets te maken met proteinen
http://boinc.bakerlab.org/rosetta/
Mijn eerste wuutje is gedownload. Nog niet aan 't crunchen :?
BOINC.BE team aangemaakt.

En weeral een project dat zich bezighoudt met het vouwen van proteinen. We hadden ook al predictor, folding@home, find-a-drug, proteomefolding en ik vergeet er waarschijnlijk nog. Ik hoop dat die projecten geen dubbel werk doen en min of meer met elkaar samenwerken of toch op z'n minst van elkaars activiteiten afweten, het zou anders een enorme verkwisting van computerressources zijn.
Mijn wuutje loopt nog altijd. Een eerste schatting van boinc was 330 uur to completion :shock: . Maar na 6,5 uur is hij toch al 46% ver.
Het Rosetta beest verbruikt wel 200MB VM. Geen screensaver. Maar de versie kan nog geoptimaliseerd worden blijkbaar.
Tja, weer proteinen vouwen. Ik stel voor dat we eens een project opzetten om ze te strijken :P
330 uur geschat en na 6,5 uur toch al aan 46% ? Uw machien cruncht wel heel hard he![]()
Giorgio
| Against Multi-picture Signatures |
Ik zal waarschijnlijkheid stok bij LHC@Home![]()
Hi Electrolyte,Originally Posted by Electrolyte
I think you probably wanted to say: "I will probably stick with LHC@Home", in Dutch that's "Ik zal waarschijnlijk bij LHC@Home blijven".
For someone who's only started recently to learn Dutch you're doing very good!
Giorgio
| Against Multi-picture Signatures |
Nu is mijn machine wel in weekend stemming geraakt, vrees ik. 27 uur aan het crunchen :shock: en 86.67% ver. Als mij dat maar een ganse zak credits oplevertOriginally Posted by Giorgio
![]()
Yeah! Mijn eerste wuutje is erdoor. 37h30 crunching tijd. 192 credits!
Rosetta is nu officieel uit de beta test fase. Binnenkort ga ik Krikke eens wat gaan helpen duwen aan de boinc.be kar denk ik.
ik heb mijne oude abit bp6 dual celeron 466 mhz voor de kar gespannen...
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)