+ Reply to Thread
Results 1 to 8 of 8

Thread: Problemen bij bijwerken

Newbie Robbedoos is on a distinguished road Robbedoos's Avatar

Default Problemen bij bijwerken

Omdat ik pas enkele dagen BOINC gebruik weet ik niet goed wat er aan de hand is...hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.

Ik voeg Einstein@home toe bij mijn projecten. Toen een programma volledig klaar was (100%) en reeds was geupload gebruikte ik de functie "BOINC stats BAM! bijwerken" (terug te vinden onder "projectbeheer") : hij maakt connectie met BOINCstats , en vervolgens is het bijwerken voltooid.
    Als ik hierna bij mijn projecten kijk, staat Einstein@home er niet meer tussen (hetzelfde bij gebeurt bij Docking@home). Ook de programma's die nog doorlopen moesten worden (of al bezig waren) van Einstein en Docking verdwenen uit de lijst "werk".
    Het vreemde van de zaak is, dat dit niet gebeurt bij Rosetta@home en Climateprediction.net, deze blijven gewoon bij "projecten" en "werk" staan.

Iemand hier een verklaring voor? en hoe ik het kan oplossen?

Alvast bedankt! ,

Robbedoos

Super Moderator Giorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to beholdGiorgio is a splendid one to behold Giorgio's Avatar

Default Re: Problemen bij bijwerken

Ik ben niet echt een BAM! gebruiker (gebruik het enkel voor de signature...) en ik heb dus eigenlijk geen complexe BAM! config en ook niet echt veel ervaring met de tool. Maar volgens mij verdwijnen deze projecten omdat je "synchronizeerd" met BAM! en dat ze er daar waarschijnlijk niet bij je projecten staan die je configureerde.

Wanneer een WU is afgewerkt en geupload dan hoef je zelf eigenlijk niets te doen. De volgende keer dat Boinc-manager contact neemt met het project zal hij de WU wel rapporteren en dan krijg je de credits. Wil je die toch sneller dan kan je gewoon in de Boinc-manager op de tab "projects" het desbetreffende project selecteren en eens op "Update" clicken. Op dat moment zal de Boinc-manager contact nemen met het project en de rapportering doen.

Giorgio
    | Against Multi-picture Signatures |

ok dan ga ik gewoon die projecten terug toevoegen, en dan zal ik niet meer zelf synchroniseren met BAM!
    De boel gewoon laten bollen is dus de boodschap

bedankt voor de snelle reactie,

Member Loewie has a spectacular aura aboutLoewie has a spectacular aura about Loewie's Avatar

Als je aanlogt bij Boincstats/Bam!, en je kijkt bij je "project bronnen",
    staan Einstein en Docking daar wel bij?

Ik gebruik al een aantal jaar Bam, en heb er niet echt problemen ermee...

Greetz,
    Loe

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music...

Ja toch wel...die staan in die lijst.
    Maar het probleem lijkt nu ook opgelost door in mijn hostlist, "attach" aan te vinken bij Einstein en Docking. Dat was blijkbaar nog niet het geval.

grtz,

Member Loewie has a spectacular aura aboutLoewie has a spectacular aura about Loewie's Avatar

Ah voila :-)

BAM managed alles voor je. ALLES. :-)
    Als je wil zet BAM zelfs koffie 's morgens...

Greetz,
    Loe

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music...

Senior Member ColdRain is a glorious beacon of lightColdRain is a glorious beacon of lightColdRain is a glorious beacon of lightColdRain is a glorious beacon of lightColdRain is a glorious beacon of light ColdRain's Avatar

Quote Originally Posted by Loewie View Post
    Als je wil zet BAM zelfs koffie 's morgens...
    Maar zelfs als je 't wilt, bouwt BAM wellicht geen viaduct in Antwerpen.

Oops OT.
    Boinc.be

Senior Member KRaPuuL is just really niceKRaPuuL is just really niceKRaPuuL is just really niceKRaPuuL is just really nice KRaPuuL's Avatar

Oooh ... die kwam hard aan onder de gordel ColdRain ^^

+ Reply to Thread

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)