Reichenkracht of zoiet hebben in 1 dag onze plaats 16 afgenomen in rosetta. Nu, dat was wel te verwachten van een team met 91 members :'(
Reichenkracht of zoiet hebben in 1 dag onze plaats 16 afgenomen in rosetta. Nu, dat was wel te verwachten van een team met 91 members :'(
Gaan moeten terugslaan eOriginally Posted by exit
![]()
Ffkes de engelsen en de amerikanen bellen, en ne slag in de ardennen houden![]()
Well I've joined to give you a hand. Will probably take a couple of days for my RAC to average out though.
ThanksOriginally Posted by Electrolyte
I guess i should start making translations of all the stuff i'm writing down here![]()
correct me if i'm wron gbut you can speak/read dutch a bit.. right?
I'm very - VERY - basic with Dutch. I am learning, but I only understand a very few words.Originally Posted by exit
Sorry![]()
no need to appologise (sp?)![]()
Dutch is not an easy language, and everybody's got to start somewhere. That said, Electrolyte has written on several occasions that when we write in Dutch, he can use that to learn (especially when we translate in the same message)
Je moet je niet verontschuldigen
Nederlands is geen gemakkelijke taal, en iedereen moet ergens beginnen. Dit gezegd zijnde, Electrolyte heeft al verschillende keren geschreven dat wanneer wij in Nederlands schrijven, hij dat kan gebruiken om te leren (vooral wanneer we vertalen in dezelfde boodschap)
Tijger : dienen boinc kost te veel electriek, wacht zie, effe een tandje bijsteken ...
Off topic : a couple of years ago i started learning Italian ... man , ... that also turned out to be a pain in the ass, but after a year of taking lessons , i can order something in a restaurant en actually know what i'm gonne get...
Italia, .. really love that country (and kitchen)
On topic: i have all resources i can spare on rosetta , so count me out on some improvement on my average daily credit...
Wat ?
Aaahh.. ja, nu zie ik het...
Voor average credit staan ze op de 16e plaats..![]()
Maar voor totaal staan ze op de 11de plaats![]()
Maar je hebt gelijk, hoe durven ze onze 16de plaats afnemen voor RAC![]()
Alhoewel, voor het moment spant het eromZij staan op dit moment met 5.978,52 en ons team staat met 5.974,25...
Effe doorduwen![]()
those guys have way to many members and probay their RAC is goingto improve over the next day. i watched them coming out of nowhere suddenly. Maybe they are doing a stampede to get higher.
Die gasten hebben teveel leden and hun RAC zal waarschijnlijk nog even stijgen. Ik heb die mannen heel vlug zien opkomen vandaag. Misschien doen ze een stampede ofzo om wat hoger te raken.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)