der zijn idd veel linux based boot cd met nen hoop utilities op om windows te tweaken... oa ne password reset, maar vele van die resetters werken niet meer na SP2...
der zijn idd veel linux based boot cd met nen hoop utilities op om windows te tweaken... oa ne password reset, maar vele van die resetters werken niet meer na SP2...
je kan niog altijd de fike wissen waar de passworden instaan. of maak er een backup van, wis et dan, ga biunnen in PC, installeer alles, en zet de backups terug![]()
kweet nie, zou daar ff moeten voor googlen.
iets in de aard van reset admin pass for winXP ofzo
BTW mensen. De stats deze ochtend.
We staan plots op een kleine 70 RAC van den Duits!!!
EEENNN we hebben phoenix rising van hun 15de plaast gestoten in total credits
Last edited by exit; 4th December 2005 at 11:11.
Yesss, the Rising Phoenix is sinkingNext on the hit list are MacNN and Bakerlab
But the Teddies are closing in. I hope they do like every teddybear and go asleep for the winter.
only 50-ish RAC from phoenix rising. Ow well ,the only thin that matters for me is that 12.5 mil![]()
Luckily my P4 still gets quite a bit of credit with my Athlon system lost.
Hehehe fantastic job team![]()
We hebben de 15de plaats kunnen veroveren, en hebben tevens onze RAC omhooggetrokken.
Keep it up![]()
btw, hebben jullie gemerkt dat we vandaag een uitzonderlijk goede dag hebben?
De nieuwe members zorgen wel voor een verschil![]()
ja da komt omdak dus eens mijn systeemkes eens langer dan 24u laten draaien heb
lol
nee maar serieus, mijn RAC is in minder dan 24u tijd met 100 gestegen door de toevoeging van 4 nieuwe pcs (slechts 3 crunchen) en van die 3 die crunchen staan er 2 ook 24/7 te draaien. Leutig allemaal :d
en dien PIII-933 zal ook wel ietwat verschil maken. (nog vlug even nen dmesg gedaan en 't is nen
Initializing CPU#0
Detected 933.389 MHz processor.
en ni nen 833 zoals ik dacht
doorgaan mannen (en vrouwen?) we'll beat them back into the sea
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)