Proficiat aan iedereen, als klein landje op dees bolleke is het ons toch maar gelukt.
Effe een team met 5 zoveel leden gewhacked![]()
Proficiat aan iedereen, als klein landje op dees bolleke is het ons toch maar gelukt.
Effe een team met 5 zoveel leden gewhacked![]()
Proficiat mannen... Respect voor al onze crunchers die dit mogelijk gemaakt hebben..
Greetzz,
Craco
Awel makkers, heel sterk gedaan!
In no time op die eerste plaats geraakt.
Zelf ben ik begin november verhuisd (gaan samenwonen) en zodoende is de BOINC gedachte even op een lagere prioriteit geraakt.
Nu sedert dit weekeinde alles op zijn plaats staat terug begonnen met Boinc en het opvolgen ervan. ufluids ga ik zeker ook eens testen, één van de dagen.
Zodoende kunnen we onze eerste plaats veilig stellen.
MVG, Piggy
Hehe, welkom back Piggy!
Giorgio
| Against Multi-picture Signatures |
Welcome Back !
Ik zal moeten zweten om mijn kleine voorsprong te behouden, zie ik![]()
Last edited by Steven Ophalvens; 22nd December 2005 at 10:04.
Tijger : dienen boinc kost te veel electriek, wacht zie, effe een tandje bijsteken ...
Woooow, die gasten die zullen wel pijn hebben.. verslagen door "een land als België, waar ligt dat eigenlijk??"
Proficiat, zo'n prestatie zet je niet neer zonder een zeeeeer actieve groep mensen
... iss het de bedoeling deze plaats te behouden (denk et wel e)
...... en nu nog die pc's op school![]()
behouden en nog meer nr 1 plaatsen verzamelen...Originally Posted by tokesnugerd
PS: uw sig is zo breed dat ik 2 schermen naast elkaar heb gehangen om alles te kunnen zien![]()
Giorgio
| Against Multi-picture Signatures |
haha, ja sorry... met men 2 schermen ben ik dat gewoon:P
'k zal der es wa wegnemen.. maar die van elbekko is tenmiste juist ....
De anderen zitten fouten in, of zitten met een achterstand (500 credits)
Nu is het wat beter, deze signatures zijn goed
'k zal me es verdiepen in php, dan kan ek een costum sig maken voor mij alleen
die van Elbekko is zeer goed (beter dan die van andere websites).. maar dan heb ik er geen van mezelf e![]()
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)