|
|||||||
| Retired Projects Projects that are no longer active |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 | |
|
Super Moderator
![]() Join Date: Nov 2004
ALife@Home is een plezant en vrij nieuw boinc projectje. Lang verborgen, bij gebrek aan budget voor een server infrastructuur die veel crunchers aankan. De manager heeft nu toelating gegeven om er in ruimer publiek over te spreken. Hier zijn een paar paragrafen van de website
Quote:
Ik ben een paar weken actief, en heb het boinc.be team daar aangemaakt (he, Deri) Het project is Duits. Niet voor 't een of 't ander, maar de Duitse grondigheid zorgt er wel voor dat een wreed stabiel iets is, ondangs de alpha testfaze en laag budget. Nu is het aanmaken van accounts voorlopig afgesloten. Meer info: alifeathome dot dyndns dot org |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
![]() Join Date: May 2005
Tutta,
hoe je er steeds in slaagt van dergelijke nieuwigheden te vinden, er dan als de kippen bij te zijn om te registreren (want nu afgesloten) en nog pc power vrij te maken om ze te draaien ook. Petje af! MVG, Piggy
|
|
|
#3 |
|
Super Moderator
![]() Join Date: Feb 2004
ik moet zeggen, ge zijt er al in geslaagd meermaals nen glimlach op mn gezicht te tonen :-)
steeds de freakiest projecten... ge moet het maar doen! Keep up the good work! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Moderator
Bedankt voor de bloemen :lol:
Het is kwestie van wat rond te neuzen. Hoe geheim een project ook is, er zijn er toch altijd die iets laten vallen. Eens je 1 alpha project hebt vind je andere gemakkelijker: altijd dezelfde gezichten die je weerziet. Btw: Momenteel kun je bij mijn weten 14 actieve boinc accounts hebben. Piggy, dat van die power vrijmaken is maar een gedacht hoor. Altijd dezelfde ouwe bakskes. Momenteel heb ik niet het materiaal om veel plezier te halen uit hoge rankings. Maar ik amuseer mij wel met het proberen van nieuwigheden. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Super Moderator
ALife graphics
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Member
![]() Join Date: May 2007
Quote:
![]() Spam op ons forum ???
|
|
|
|
#7 |
|
Super Moderator
![]() Join Date: Aug 2004
Mea culpa, I already banned the account earlier and deleted (well I thought I deleted it) the post but it seems that the delete of the post went wrong. In all cases it is gone now
![]() Giorgio
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|