|
|
#1 |
|
Intergalactic member
![]() Join Date: May 2004
Ik weet het, ik ben lang niet actief geweest maar het is hier precies stillekes geworden in tussentijd
Zitten er hier nog actieve leden op het forum? Zoja, in welke projecten zijn jullie het meeste geinteresseerd? Ik heb vroeger een aantal favorieten gehad maar als BAT ben ik dikwijls van het ene naar het andere project gesprongen. Mijn punten van ABC liggen zo hoog doordat er een machine op het werk maandenlang nog aan het crunchen was terwijl ik het zelf niet wist ![]() Ondertussen ben ik terug begonnen en het zal nooit meer zo spectaculair worden (wat je spectaculair noemt uiteraard) als voordien maar ik wil terug mijn steentje bijdragen
|
|
|
#2 |
|
Famous Member
![]() Join Date: Jan 2007
Gewoon doen waar je goesting in hebt, tenzij er een algemene oproep is natuurlijk :]
Op leiden kan alle backup wel gebruikt worden als ik het goed verstaan heb, en in QMC zijn we momenteel ook bezig ;-) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Moderator
![]() Join Date: Aug 2004
T'is hier inderdaad soms wat stillekes maar gelukkig genoeg zijn we met ze'n allen toch nog goed aan het crunchen.
Persoonlijk heb ik ook niet zo spectaculair veel machines meer (nog slechts 2 om precies te zijn). Dat komt enerzijds omdat ik thuis mijn PC-park serieus heb "geconsolideerd" en dat wegens verandering van functie op het het werk is geen "special forces" meer heb. Gelukkig maken een paar goei videokaarten heel wat goed ![]() Giorgio
|
|
|
|
#4 |
|
Famous Member
![]() Join Date: Nov 2005
Het forum volg ik niet meer zo, probeer toch om de 2 dagen de nieuwe berichten te lezen. Heel af en toe, zoals nu
reageer ik dan nog eens. Het DC gebeuren en Boinc in 't biezonder volg ik misschien net iets meer. Bijvoorbeeld de aan de gang zijnde stemming bij DPC over hun volgende stampede (april), waar LC nu op #2 staat ...'k Blijf wel crunchen en monitoren cq tijd steken in het terug op gang trekken van stalled clients (overkomt me helaas nogal vaak op servers en grafische workstations). (en 'k mag 't eigenlijk niet zeggen, zelfs niet denken, maar) Professioneel zou een zakelijk dipje me in deze voor mij razend drukke tijden eigenlijk hobby-gewijs wel goed uitkomen, want ik smacht naar tijd om wat kennis op te doen over gpu mogelijkheden mbt boinc ...
|
|
|
#5 |
|
Intergalactic member
Wel ik ben ook wel op zoek naar wat kennis over GPU crunching
Als er iemand wat tips heeft, laat maar horen
|
|
|
#6 |
|
Famous Member
![]() Join Date: Apr 2007
Er is inderdaad minder forum-activiteit, we zakken ook wat terug in de rankings, maar gecruncht wordt er zeker. Mijn crunchactiviteit is er de laatste sterk op vooruit gegaan.
Anyhow, alle hulp op QMC (en uFluids) is welkom voor de rankings. Een lijst van GPU projecten en hun platform is beschikbaar in deze thread. Ik zou graag ook beginnen met het programmeren van GPU's, maar het ontbreekt me helaas aan tijd daarvoor.
|
|
|
|
#7 |
|
Super Moderator
![]() Join Date: Nov 2004
Ik ben hier ook een stuk minder actief geweest de laatste tijd. Een jaar zonder echt verlof heeft wat zijn tol geeist in mijn motivatie op alle gebied. Eind volgende week is het echter weer zover. Tijd om de batterijtjes eens op te laden in het verre oosten
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Respected member
![]() Join Date: Dec 2005
Met onze overstap naar groene energie, vliegt alles uit (zelfs de router
) als het niet meer gebruikt wordt. Crunchen is dus niet meer aan de orde.Daarnaast heb ik een zeer druk lessenrooster, dus veel tijd schiet er niet meer over Actief zijn op forums vraagt wel wat tijd...
|
|
|
#9 | |
|
Intergalactic member
Quote:
Zaaaaaaaaaaalig gewoon Blauwe lucht, veel zon en een gletsjer op 3200 meter waar je zonder al te veel mensen te tegen te komen naar beneden kan sjeezen En nu nog 9 weken aftellen naar de volgende vakantie
|
|
|
|
#10 |
|
BMF Moderator
![]() Join Date: Oct 2006
Hier na een tiental jar distributed computing toch wat uitgekeken geraakt op de stats. Meer met andere dingen bezig, en binnen enkele maanden kan ik hopelijk verhuizen en moet ik mijn eigen ellentriek betalen
![]() Maar als er iets van stampede ofzo is weet ge mij wel te vinden
|
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|